Proloog

10 oktober 2019 - Purmerend, Nederland

Een korte introductie deze keer.

Vandaag vertrekken we voor een heuse combinatiereis. Allereerst zullen we met onze mini-camper vier weken lang de oostkust van Australië gaan ontdekken. Op het programma staat onder andere een wijngaard, een achtbaan, een scheepswrak, buideldieren en een tropisch regenwoud. Dan naar huis zeker? Mooi niet, want daarna verplaatsen we ons naar de Visayas; hèt duikmekka van de Filipijnen. In drie weken bezoeken we een bounty-eiland, zien we voshaaien & oude bekenden, eten we (misschien) een half uitgebroed eendenei en tellen we de vuurvliegjes op een behekst eiland.

Leuk dat jullie met ons meereizen!

Groet,

Stefan & Marlon

1. Frama:
    9 oktober 2019
    Ben zeer benieuwd, tegelijk ook beetje jaloers op jullie reisvrijheid😉
  2. Bert en Lilian:
    9 oktober 2019
    Lijkt ons fantastisch alvast een hele fijne vakantie toegewenst. Wanneer vertrekken jullie?
  3. Jarno:
    9 oktober 2019
    leuk, we verheugen ons nu al op de belevenissen en verhalen!
  4. Claudia Eibrink Jansen:
    9 oktober 2019
    Klinkt goed, ben benieuwd naar de rest van de verhalen
  5. Susanne van der Heijden:
    9 oktober 2019
    Oh wauw zeg! Geniet lekker met elkaar en wat leuk dat we mee mogen reizen!!!
  6. Thea:
    9 oktober 2019
    Mooie plannen jongelui, we gaan met jullie meeleven vanuit het herfstige Nederland.
    Goede reis!
  7. Ria:
    10 oktober 2019
    Oh het proeft nu al lekker! We gaan smullen.
  8. Joke stam:
    10 oktober 2019
    Geweldig wij hopen dat al jullie dromen uitkomen
  9. Martijn:
    10 oktober 2019
    Lekker genieten en als je aan de oostkust bij East Corrimal komt moet je me maar even appen. Kan je bij mn familie langs voor een drankje ;-)
  10. Gijs:
    24 oktober 2019
    Leuk zeg! Vanuit de Ivoorkust (helaas niet voor vakantie) volg ik jullie. Groetjes, Gijs.
  11. Stefan:
    24 oktober 2019
    Ha Gijs! Welkom op ons reisblog. We proberen onze avonturen hier zo goed mogelijk te beschrijven. Leuk dat je meeleest!