Welkom op ons reisblog!

31 augustus 2015 - Amsterdam, Nederland

Selamat datang!

Beste vrienden, familie, collega's en andere sensatiezoekers. Allereerst leuk dat jullie hier terecht zijn gekomen en de tijd en moeite hebben genomen om dit te  lezen. Zoals wij inmiddels onze sociale omgeving hebben voorzien van onze veelbelovende vakantie (soms al menige keren; waarvoor nog excuus), zo groot was ook de realisatie dat we diezelfde omgeving gedurende deze periode zullen moeten gaan missen. Met deze gedachte is dit reisblog ontstaan.

Hier zullen jullie onze ervaringen in Indonesië terug kunnen lezen, met hopelijk veel verhalen, foto's en misschien hier en daar een filmpje.

Voor de echte die-hard volgers onder jullie (en dat ben je als je dit leest!); door jezelf op de mailinglijst te plaatsen ontvang je automatisch een berichtje als er een nieuw reisverhaal van ons online staat; wel zo up-to-date, en gelijk een leuk gespreksonderwerp voor bij een verjaardag/telefoongesprek/koffieautomaat of vereniging!

Maar, lieve lezers, realiseer dat een reisblog niet enkel eenrichtingsverkeer is en dat al jullie reacties voor ons ontzettend leuk (zullen) zijn om te lezen. In ruil daarvoor willen wij jullie graag vermaken met verhalen over spannende avonturen, mooie ervaringen en bijzondere ontmoetingen! Voor degenen die nu al niet kunnen wachten is er nu alvast een proloog beschikbaar....

Ontzettend veel leesplezier gewenst!

Lon en Steef, nu echt goed op dreef!